Friday, May 8, 2009

Sickening Friday

Mood: Irritated
Listen to: I Know Kung Fu by ShitDisco

I am no longer a big fan of Friday anymore. Friday just getting worse bila semua excitement yang aku tunggu bothered by superficial surroundings. Again, aku rasa annoyed. Gosh, kenapa banyak sangat irritation yang aku kene go through this whole week? One thing after another. Apa benda yang nak dibanggakan sangat when your life were just as messed up as mine? Its not like it is the end of it. Ada saja cara untuk overcome those problems.

Sooner or later bila dia dah realise yang it is just another stupid mistake, I am sure dia akan datang balik crawling begging me to listen tentang dilemma dia dan pasangan dia yang memang useless to. Yang pasti, dia jadi buah mulut kawan-kawan yang lain. Too bad sebab dia ada kawan-kawan yang concerned. How could a person be so stupid just untuk elak daripada being alone. Macam tak ada orang lain. Yang gemuk, bodoh, tak ada duit, hot-tempered, busuk, penagih, loser and annoying tu yang dia pertahankan. Memalukan. Dia boleh neglected surroundings just untuk pertahankan kekasih yang has absolutely nothing but cheap talk.

Aku geli bila tengok diorang bermanja. It was absolutely fake to me. Sebab after few minutes, a fight will come along. Tak percaya ada manusia yang sanggup perjudikan maruah diri just demi kasih sayang yang tak ke mana. Sorry, but aku pandang rendah pada orang jenis macam tu. Yes, aku tak invest anything pun untuk dia. Tapi aku ada rights of speaking my own perceptions due to the so called friendship yang kami built for the past few years.

Friends do come and go. So why do I care if I am loosing a friend like you.

No comments: