Tuesday, June 23, 2009

Al- Fatihah

Mood: Sad

Few days back aku digemparkan dengan bad news. A person that I used to be with dah pun passed away over a cancer. Perasaan aku at that moment tak dapat nak digambarkan. Aku shocked and rush of tears suddenly pouring from my eyes. There were so many thing we both have went through. I never expected yang seawal ini dia pergi meninggalkan aku.

Memang since we got separated aku jarang jumpa dia. Maybe once a month ada la. Tapi seriously, aku seolah-olah macam tak percaya yang dia dah tiada. Aku flipped through old photos of me and him together while refreshing our memories. I cried. Aku sangat sedih knowing the fact that he is no longer here.

Apa-apa pun, aku sedekahkan Al-Fatihah untuk rohnya. Semoga dia ditempatkan dikalangan orang-orang yang baik-baik.

p/s: I am so sorry for everything that I have done. I will never ever forget you.

1 comment:

along.aggay said...

dre... bawak bersabar k dear... setiap insan yang idup d dunia nie akan kembali kepada NYA one day...

ingat! mek mok jumpa ktak blan depan... kalo ktak sik mok jumpa kamek, kamek sik mok geng sama ktak lagik... he5x!

take care u there!