Saturday, September 4, 2010

Perasaan Hari Ini: Terima kasih Senyum

"apa yang jadi in the past is not your lost"

Bangun pagi dengan senyuman. Rasa lebih semangat. What he said is true I guess. Hands off dah. I am feeling much better. And I am sure I will be a better person in times untuk Dia dan mereka who deserves. Terima kasih walau dengan amarah untuk sedarkan aku. You know I appreciate that, kan? Untuk hari-hari kau sudi mendengar dan berkongsi, untuk tatap muka annoyed aku, untuk dengar segala alasan aku, untuk every drop of tears yang kau keluarkan untuk sedarkan aku, untuk pengorbanan masa dan kepentingan, you know I am so thankful for all that and amat aku hargai.

Soal masa depan, belum masa nak dijadikan issue. Apa pun terima kasih atas kesanggupan untuk go through all this with me walau pada dasarnya its 'none of your business'. Sorry tiap kali aku lafazkan kata-kata yang cuba untuk menegakkan satu frasa yang aku pernah percaya dulu. Sekarang heart and soul lebih clear kan? Harap-harap hari mendatang akan jadi lebih baik dari yang terbaik.

Senyum...

No comments: